Megamongot tipsar!


#1 Om grannarna stör.
Många gånger upplever de små megamongona att grannarna stör, detta bland annat genom att banka i väggen mitt under en fest. Störande grannar är det ingen som tycker om säger megamongona och åtgärdar detta genom bästa trevligaste sätt: hämnd. Megamongot gick ner till den lokala djuraffären och inhandlade några kackerlackor som sedan fick vandra ner i grannens brevlåda. Den grannen får tänka till både en och två gånger innan hon bankar i väggen igen.

#2 Om någon ber dig att göra något du inte vill. Selektiv dövhet är det bästa man kan ta till i sådana situationer. Exempelvis när chefen kommer in och skriker att den där budgeten måste skickas "NU NU NU!" Då vänder helt enkelt megamongona bara dövörat till och låtsas som att det regnar, varpå den desperata chefen blir tvungen att skicka in sin jävla budget själv.

#3 Om du inte har råd att åka på semester. Detta brukar inte vara några problem ändå. Det är bara att åka ut till någon skärgårdsö, leta rätt på den mysigaste sommarstugan, gå in och sedan vägra flytta på sig. Semestern klirrad!


Humor

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Stina

Tipsar om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

2011-07-02 @ 14:29:14
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Stina

Okej, sry ja störde...

2011-07-02 @ 15:16:54
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0