Sen-ingång

Det är bra att Operan har en sen-ingång. Megamongot kom nämligen rusandes häromdagen och var sen till en föreställning. Då såg hon denna fantastiska uppfinning, en ingång bara för de som kommer sent. Megamongot rusade in och irrade sig fram till stora scenen. Märkligt nog hamnade hon PÅ stora scenen istället för på 3:e balkong. Megamongot flydde i panik och föll handlöst ner i orkesterdiket, och någonstans i denna panik kom operasångarna av sig och föreställningen avbröts.
-Bry er inte om mig, låt inte mig störa, mumlade Megamongot och kröp därifrån.
Så småningom hittade Megamongot till sin plats där hon i lugn och ro kunde slå sig ner och sjunga med i föreställningen.


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Humor

Kommentarer
Postat av: Håkan Barskola på TV3

Gillar att läsa din blogg även om jag tycker den var mer personlig förut. Kommer fortsätta följa dig.

2011-04-07 @ 20:28:49
URL: http://www.bartenderutbildningkurs.se/
Postat av: AE

Den här bloggen bjuder alltid på ett leende. Kom gärna med tips till mig på fler roliga bloggar, jag behöver skratta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0