Fredag= fredagsfika.

Det bästa med fredagar är att man på många arbetsplatser har så kallat fredagsfika. Vi megamongon brukar undvika att baka, men äter gärna av det som andra har bakat. Dessutom brukar vi alltid ta med en plastkasse som vi kan fylla med andras bakverk. På min arbetsplats bjöds det idag på nybakade kanelbullar. Själv var jag utrustad med en systemkasse om jag fyllde till brädden i ett obevakat ögonblick.


Här är dagens tjuvgods, det blev en perfekt middag. Dessutom hittade jag ett oöppnat mjölkpaket som inte verkade tillhöra någon, så det slängde jag också ner i påsen.

Kommentarer
Postat av: mia

ja man undrade vart den tog vägen

2010-11-13 @ 19:05:32
Postat av: Megamongot

Jaså...va de din... varför stod inte ditt namn på?

2010-11-14 @ 02:10:39
URL: http://megamongotsmode.blogg.se/
Postat av: isabella

Åhh va gott med bullar!

2010-11-14 @ 11:21:38
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0