Dagens matlåda.

Något fruktansvärt hände mig på jobbet idag. Jag hade i godan ro satt mig ned i fikarummet och öppnat en nystulen matlåda. Innehållet visade sig dock vara något annat än coq au vin vilket stod på etiketten. Matlådan innehöll istället klumpig spagetti med en smaklös köttfärssås. Vem skulle vilja äta något sådant?


Jag menar poängen med att stjäla sina matlådor är ju för att man ska få lite godare mat än så här, annars skulle jag ju lika gärna kunna laga mina egna matlådor. Jag hoppas att du som är skyldig läser det här och anstränger dig lite mer nästa gång som du ska laga lunch. Detta är nämligen inte acceptabelt.


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0