Megamongots raggningstips.

Ett ypperligt tillfälle för en lyckad raggningskväll dök upp på fredagskvällen då Megamongot "glömde" sin plånbok hemma och därmed var tvungen att agera drinkhora hela kvällen. Av de många trevliga personligheter som Megamongot träffade, kommer vi här i bloggen endast ta upp en liten del av dessa.


Knappt hade kvällen börjat innan det första orginalet kom framvinglandes. Originalet kunde erbjuda både jacuzzi och X-box, samt bjuda på päronlikör som eftersläckare. Kom, igen! skrek han, bara 20 minuter! En X-box och en päronlikör, man lever bara en gång! Megamongot hade villigt följt med om inte Pussie hade lekt gömma nyckeln med hennes garderobsbricka.

Megamongot hade efter stor möda hittat sin garderobsbricka på botten av en pissoar och entrat dansgolvet med sina egensinniga dansmoves då nästa man dök upp. En riktig gentleman som hängde sig över de små megamongona och skrek Tjeeena! Vill ni hånglas lite?? Megamongot har inte så lätt för att säga dig, men denna gång kom Pussie till hennes räddning. Tyvärr, vi är upptagna. Gentlemannen visade då sin vigselring och menade att det absolut inte var något hinder för honom. Det är jag som ger otroheten ett ansikte, log han, jag är visserligen gift, men jag är inte död än.
-Jag är visserligen död, men jag är inte gift än!
replikerade megamongona och vände på klacken.

Två andra trevliga bekantskaper som Megamongona gjorde var de två fotbollshulliganerna, som absolut hade sett megamongona förrut. -Öööh, samma skola typ va? De små megamongona ville inte berätta för mycket om sig själva, så de förklarade att de numera var egenföretagare och drev en lite bordell, Bordell Caramell. Hulliganerna som varken viste vad egenföretagare eller bordell betyder trodde att det handlade om polkagrisar, och försökte istället leda in samtalet på fotboll och gruppsex.

När kvällen inte längre var ung stötte megamongona på en man som inte heller var det (sannerligen inte). Mannen som var rent ohyggligt ful, visade sig dock ha dolda talanger, eller rättare sagt en välfylld plånbok. Megamongona blev därmed bjudna på efterfest äkta vin och ost och lyckades dessutom snika åt sig en sovplats för natten.

Megamongot tipsar:
*Ragga upp den slemigaste personen du kan hitta, ta emot ett par tre drinkar och lämpa sedan över slemot på din intet ont anande väninna.
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Humor

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 14:46:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0