Livet enligt Paow.

"Jag sätter slangen mellan benen när jag skönduschar" sa megamongots ledstjärna i livet Paow en gång, och det var inte ens det mest intelligente hon sagt! Sagt och gjort tänkte Megamongot då och följde exemplet.

Megamongot är självklart en riktig copycat, även politiska åsikter kopierar hon. Mästaren av intelligenta åsikter, Paow, sade här om dagen:
"Sverige idag har inget behov av invandring, som det ser ut idag kostar det mer än det ger, säger man nåt annat så är man blind." Jaha, ja, tänker Megamongot och om man nu har sett Sverigedemokraternas valfilm innan den förbjöds så vet man ju att kvinnor iklädda burka kommer att stjäla maten ur munnen på våra stackars svenska pensionärer om inte vi vidtar åtgärder snarast.
Enligt Paow består nämligen den enda tillåtna invandringen till Sverige av de thailändskor som hennes pappa hämtar hit, smart! Megamongot tänker att kanske är behovet lite större för de som tvingas fly från krig, men inte skulle väl Paow ha fel?

Det sköna med duschen har ett litet megamongo inte ännu förstått, men hon litar på Paow!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Humor

Kommentarer
Postat av: Mick - Gud hatar mig

Hej! Kika gärna in på min blogg och kolla om du gillar något. :)

Varje kommentar ger dig chansen att få ett länkat inlägg om dig i min blogg! :)

Ha det bra

2011-01-20 @ 06:29:57
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Nu finns ett nytt film tips på min blogg, Dagens Trailer.

Du kan även vara med och tävla om en länkning om du tipsar om en film i dagens trailer inlägget.

Mer info finns på min blogg :)

MVH LadyYasmine

2011-01-20 @ 10:46:38
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Becks

Du har ju munstycket vriden åt fel håll ju ! heheh ehhe mongo

2011-01-30 @ 23:56:51
URL: http://becks.bloggsida.se
Postat av: L

Jag fullkomligt älskar din blogg! Du verkar vara en så härlig människa, åh vad glad jag blir. Tack!

2011-01-31 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0