Pussie: 10 orsaker att hata dig!

Ni minns väl alla min före detta vän Pussie? Jag vill bara förklara en gång för alla hur dum hon är.
1  Hon har en väldigt obehaglig röst, som är väldigt tröttsam att lyssna på
2  Hennes hår är fake fake fake. Hon är ingen äkta brunett!!
3  Hennes bröst är fake fake fake. Hon lägger vätskefyllda kondomer i BH:n för att de ska se större ut.
4  Hon är snyggare än mig, vilket får mig att se ännu fulare ut. Taskigt!
6  Hon klär sig illa, vilket inte fungerar om man ska driva en seriös modeblogg.
7  Hon stjäl vindruvor från Coop Forum (se bildbevis nedan).
8  Hon är totalt socialt missanpassad, fungerar inte i sociala sammanhang över huvud taget.
9  Hon är en parasit som lever på andra, jag menar hon har inte ens ett eget hem.
10Hon är en riktig copycat. Hela hennes liv är fake fake fake.

Megamongot inser att endast en person i dett universum är värre och mer missanpassad än Pussie, och det är undertecknad. Jag menar, till och med det kopierar hon.

Här ser ni Pussie i full färd med att stjäla vindruvor, ni som fortfarande tycker att hon verkar vara en sympatisk person måste vara helt befriade från normala värderingar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0