Min bil blev just stulen!

Den stod snyggt, prydligt, snett och vint parkerad på handikappsparkeringen här utanför. Då ser jag plötsligt hur någon kliver in i den och kör iväg med den.
Jag funderar på om detta kan ha något att göra med de mystiska telefonsamtal som jag har fått från mina föräldrar den senaste tiden.
De har upprepade gånger ringt och bett mig lämna tillbaks bilen, men eftersom jag är konstant full eller bakfull så har ju detta inte gått. Så sent som för en timme sedan ringde min nu ganska hysteriska mor och sa att om jag inte lämnade tillbaka bilen så skulle hon komma över och hämta den själv...och så poff..inom en timme bara så där, utan att förvarna..så ser jag hur hon kör iväg med den...


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: bella

det är svårt och läsa haha.. men jag ska fixa de:D

2010-11-21 @ 22:43:10
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0