När grannarna stör.

Förstår inte hur någon kan vilja förstöra någons fest genom att banka i höljutt i väggen, just när festen når sin höjdpunkt vid 4-tiden. Det är både respektlöst och ouppfostrat att bete sig på det sättet. Om jag vill ha fest så är det min ensak, för att inte säga rättighet. Dessutom anser jag att grannarna borde ha bättre saker för sig klockan 4 än att dunka i min vägg, ha en egen fest till exempel.

Självklart satte jag upp en arg lapp i porten!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: lol

haha är du dum i huvudet?? :p

2011-01-06 @ 20:00:52
Postat av: Megamongot

Ja.

2011-01-06 @ 20:32:09
Postat av: Karin Eggert

Bäst!

2011-01-07 @ 16:10:06
URL: http://karineggert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0