Den som letar skall finna!

Drog av en outgrundlig anledning fram spisen och vad hittade jag om inte ett paket nudlar! Den som söker skall finna och även idag blev middagen klirrad utan att jag behövde lämna lägenheten. Motion är överskattad, och gamla nudlar är underskattade.

Detta paket var det antagligen lägenhetens förre ägare som glömde kvar, inte så konstigt om man lägger det bakom spisen. Då han flyttade ut för drygt fyra år sedan antar jag att jag kan räkna detta nudelpaket som mitt. Jackpott!!

Dagens recept, nudelsoppa:
*Börja med att hälla vatten i vattenkokaren och tryck på knappen.
*Lägg nudlarna i en skål (eller plastpåse om detta inte finns tillhands).
*Häll över den lilla påse med kryddor som finns i paketet.
*När vattenkokaren tystnar är vattnet färdigt, häll det då över nudlarna.
*Servera och njut!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Angela

hehe okej :)

2010-11-28 @ 23:57:53
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0